Saturday 2 March 2013

A quote to remember …



A quote to remember …

THIS is an important quote for Malaysians to remember when they go to the polls for the 13th time in Malaysia’s electoral history.
Such cruelty, barbaric and inhumane acts condoned by the Barisan Nasional (BN) government is the reason why the convicted killers are still alive after more than six years.
The remains of Alatantuya Shaariibuu remains in the custody of the court due to a delay in meting out justice.
Is there something to hide in the remains? Do we know everything about the DNA results?
Whose baby was Altantuya carrying when she was shot and had her body bombed?
Yes! High grade military C4 explosives were used to try and destroy all evidence is the reason for such a dramatic and senseless murder … all because she was seeking her commission for successfully brokering Malaysia’s purchase of two second-hand French-made Scorpene submarines that cost RM6.7 billion!


“Apabila perempuan Cina itu melihat saya mengeluarkan sepucuk pistol, dia merayu supaya dilepaskannya kerana dia sedang mengandung. Azilah (pegawai pemerintah kepada Sirul) menarik perempuan itu dan [menghumbannya] ke atas tanah. Saya segera menembak pada bahagian kiri mukanya. Kemudian Azilah menanggalkan pakaian perempuan itu dan memasukkan pakaian yang ditanggal itu ke dalam sebuah plastik hitam. Azilah mendapati tangan perempuan itu masih bergerak. Dia memerintahkan saya untuk menembak sekali lagi, dan saya melakukannya”, ujar Sirul. Ini adalah merupakan pengesahan yang pertama identiti pembunuh Altantuya. ” Kemudian kami mengusung mayatnya ke dalam hutan, Azilah membalut bahan letupan di sekeliling kaki, abdomen dan kepala perempuan itu dan kemudian kami meletupkannya.”

~ demikianlah statment 2 org pegawai khas Najib yg tidak langsung mengenali An-Tantuya dan cuma patuh arahan bosnya sahaja.