Monday 4 March 2013

EXCO PEMUDA UMNO, LOKMAN ADAM, ADALAH PENASIHAT KEPADA SULTAN SULU



Kantoi!  EXCO PEMUDA UMNO, LOKMAN ADAM, ADALAH PENASIHAT KEPADA SULTAN SULU


EDISI KANTOI TERBURAI!!!!!.. RUPA-RUPANYA EXCO PEMUDA UMNO, LOKMAN ADAM ADALAH PENASIHAT KEPADA SULTAN SULU !!!!!!




Lagi pendedahan mengenai hubunagn amat rapat dan intim pemimpin UMNO dengan Sultan Sulu.

Kini sudah kantoi terburai yang Exco Pemuda UMNO Malaysia merangkap Ahli Pemikir Agung JASA, Lokman Noor Adam adalah penasihat kepada Sultan Sulu.

Siap ada gelaran Datu Sri Panglima Lokman Noor bin Adam.

Terima Kasih kepada blogger MiloSuam kerana berkongsi info.
Bottom of Form 
Cybertroopers Umno bakal berdepan tindakan undang-undang – Tian Chua

 

Tragedi Lahad Datu kini dimanipulasi oleh cybertrooper Umno untuk menjana kebencian terhadap pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat termasuk saya.

YB Tian Chua, Ahli Parlimen Batu
Semalam beberapa blog pro-BN telah menyiarkan berita palsu bahawa saya telah menghina pembunuhan anggota keselamatan kita dengan istilah “Komando Mati Katak” di satu ceramah di Puchong.
Ini adalah cerita yang dipalsukan dan tidak benar sama sekali. Semalam saya tiada berada di Puchong dan tidak pernah beri ucapan menghina pengorbanan Pasukan Keselamatan. Sebenarnya saya berada di Johor dan dalam semua ucapan saya, saya menyatakan keyakinan dan sokongan saya terhadap Pasukan Keselamatan dan anggota-anggotanya.
Blog pro-BN seperti Mymassa, Talk With Hand, Aloqlaloq dan Papagomo sengaja melemparkan fitnah terhadap saya. Selain dari siaran berita palsu, mereka juga mendesak pembaca terutamanya anggota polis dan askar untuk menghantar sms maki-hamum serta panggilan bantahan kepada saya. Saya akan mengambil tindakan termasuk tindakan undang-undang terhadap mereka-mereka yang rekakan fitnah dan berniat untuk mengancam saya.
Saya merayu rakyat Malaysia supaya jangan percaya kepada propaganda niat jahat ini. Kini rakyat harus bersatu dan menyatakan setiakawan kepada anggota keselamatan bukan memainkan taktik politik murahan untuk memburukkan parti lawan.
Tian Chua
Ahli Parlimen Batu
Naib Presiden KEADILAN



Gambar pemimpin Sulu di Perhimpunan Agung Umno 2012..

Confirm Najib Razak dan macai akan kata in salah Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat! kahkahkahkah
Bottom of Form
Top of Form

Pengkhianat Negara : Misuari dakwa 'mereka ke Sabah selepas janji Najib'...!!

>>>
http://news.abnxcess.com/2012/10/najib-malaysia-has-to-help-sustain-milf-peace-deal/

MANILA: Menurut laporan Manila Buletin Publishing Corporation (mb.com.ph), pengasas MNLF Nur Misuari mendakwa tentera Sulu ke Sabah selepas mendengar janji dari Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak.
Menurut laporan bertarikh 21 Februari 2013 bertajuk "Don’t Harm Sultan’s Men, Nur Warns Malaysia", Misuari berkata, ketika beliau di Jolo, Sulu beliau terdengar bahawa adik kepada Sultan Jamalul Kiram III, Agbimuddin Kiram telah merentas lautan kerana mereka telah dijanjikan untuk ditempatkan di Sabah.

Oleh itu, Misuari merayu Najib untuk bertindak dengan cermat dalam menghadapi pemberontak Filipina yang kini telah membunuh lapan anggota polis Malaysia di Sabah dalam pertempuran berdarah di Lahad Datu dan juga Semporna.
Misuari (gambar) juga mendakwa Agbimuddin mungkin ke Sabah untuk menunjukkan ketidaksabaran terhadap tuntutan mereka.

"Perkara ini perlu diselia oleh mereka yang lebih tenang," beliau berkata, sambil menambah ia adalah lebih baik menunggu pilihanraya umum April ini untuk melihat siapa menjadi Perdana Menteri.

Misuari juga memberikan amaran kepada Malaysia untuk menyelesaikan pertempuran di Sabah dengan aman.

Jika tidak, pasukannya akan memberikan bantuan kepada Kiram, ugut Misuari.
 
 
YB Raveen N35
Maybe he is better that 007 James Bond. According to BN-Umno, he is one of the best (political , conspiracy) agent in the world. That's our PKR leader, Anwar Ibrahim - Agent Ubah (Malaysia 007)
Bottom of Form