Thursday 7 March 2013

Anda diliwat? Najib sedia membantu!



Anda diliwat? Najib sedia membantu! 
Revolusi Anak Muda Malaysia [ R.A.M.M ]

Bapa Saiful Bukhari mengakui kes liwat kedua sebuah konspirasi

Bapa kepada Saiful Bukhari Azlan tampil ke hadapan hari ini mengakui kes liwat kedua yang melibatkan anaknya dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah sebuah “konspirasi politik jahat” untuk memburukkan nama pemimpin utama Pakatan Rakyat (PR) tersebut.

Azlan Mohd Lazim, 60, dalam satu sidang media tertutup juga mendedahkan kes liwat tersebut telah dirancang rapi oleh seorang pegawai khas di Pejabat Perdana Menteri sejak awal pendedahan kes liwat kedua tersebut.

“Ini adalah konspirasi politik jahat untuk membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk kali kedua,” kata Azlan.

“Saya memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan keluarganya.Beliau dan keluarganya telah banyak menderita dan sengsara akibat fitnah ini,” tambah beliau.

Azlan yang ditemani oleh dua rakannya juga menolak pengakuan yang dibuatnya hari ini adalah kerana desakan ataupun tekanan mana-mana pihak, sebaliknya dilakukan dengan rela hati.

Apabila ditanya mengapa menunggu hingga hari ini baru tampil untuk membuat pengakuan, Azlan berkata ia adalah kerana selepas membuat penilaian sendiri dan menerusi maklumat yang disampaikan oleh orang terdekat, beliau mula dapat melihat kebenaran disebalik kes melibatkan anaknya tersebut.

kahkahkah!!!



Top of Form
Kami Benci Polis Ganas , Kejam , tak Berperikemanusiaan dan Jahat

GEMPAR : Bapa Saiful mohon maaf pada Anwar, dakwa anaknya dipergunakan

Bapa Saiful Bukhari Azlan hari ini memohon maaf kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan keluarganya yang menurutnya telah banyak menderita akibat fitnah liwat terhadap ketua pembangkang itu yang didakwa melibatkan anaknya.
Sambil menegaskan bahawa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu, Azlan Mohd Lazim berkata beliau amat kesal atas segala fitnah yang telah dilemparkan terhadap Anwa.
"Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak bersalah dan telah menjadi mangsa fitnah ini," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan dalam satu sidang akhbar hari ini...
Syukron Ya Allah Yang Benar Tetap Benar Dan Akan Menang ada Akhirnya !!!
Bottom of Form